پکیج دیابت

پکیج دیابت

آیا  تا کنون به این مهم توجه کرده اید چرا دیابت به عنوان یک نقص ساده متابولیکی توانسته است این همه عوارض و آسیب ها را رقم بزند؟

شایعترین عامل نابینایی ، سکته قلبی ، اولین علت قطع عضو غیر تروماتیک ، اولین علت دیالیز و …

علت آن است که همانطور که بوجود آمدن دیابت چند علتی است درمان آن نیز چند علتی است .

لازم است برای درمان یک فرد دیابتی یک تیم تخصصی شکل بگیرد شامل متخصص غدد ، پرستار آموزش دیده ، کارشناس تغذیه ، و کارشناسان توانبخشی

درکشور های پیشرفته بیماران دیابتی به برکت کلینیک های تخصصی کمترین عوارض را تجربه می کنند و حتی در پاره ای از موارد از آدم های هم ردیف خود بهتر و بیشتر عمر می کنند.

متاسفانه در ایران فرهنگ کلینیک های تخصصی هنوز به شایستگی جا نیافتاده است. کلینیک دیابت سلامت برای اولین بار خدمات مراقبت دیابت را به شرح زیر در اختیار همشهریان عزیز قرار داده است:

۱ . ویزیت فوق تخصص غدد

۲ . مشاوره تغذیه و رژیم غذایی  مخصوص دیابت

۳ . برگزاری کلاس های آموزش دیابت ویژه بیماران قرص و انسولینی

۴ . آبدرمانی و توانبخشی برای غلبه بر مشکلات اسکلتی از قبیل کمر درد ، زانو درد و اضافه وزن

۵ . پشتیانی تلفنی جهت اطمینان از روند صحیح درمان

تقاضای ما از مراجعین محترم آن است که با حضور در کلینیک سلامت و انتخاب همه خدمات فوق ، سلامتی و آینده خود را تضمین نمایند و خود را از عوارض جانکاه دیابت برهانند.

توقع درمان با یک نسخه پزشک و مصرف دارو بدون توجه به همه ابعاد دیگر کار گشا نیست.

برای اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۱۶۲۸۰۰ تماس حاصل فرمائید و از مشاوره کارشناسان کلینیک سلامت بهره مند شوید.