btnmenu
telegram-drsalamat

چربی سوزی بیشتر با ورزش های در آب

 مقالات سلامت ,     منتشر شده در56 روز پیش ,      بدون دیدگاه ,      105

    اشتراک گذاری مطلب :
  • facebook
  • twt
  • google

امروزه ورزش های زیادی برای چربی سوزی بیشتر و لاغری معرفی شده که مربیان ورزش در باشگاه ها آموزش می دهند . ولی امکان دارد پزشکان بعضی از این ورزش ها را برای افرا دی که دارای اضافه وزن زیاد هستند ممنوع اعلام کنند.

ورزش در آب

بعضی از افراد هستند که انجام فعالیت ورزشی را یک نوع تفریح می دانند و دوست دارند از ورزشی که انجام می دهند لذت ببرند و صرفا جهت لاغری نباشد.

بعضی از افراد به دلیل تعریق فراوان از ورزش هایی که در خشکی انجام می شود دوری می کنند؛ به همین دلیل آب درمانی بهترین ورزشی است که شما می توانید به راحتی انجام دهید. ممنوعیت و محدودیت برای سن، جنس، توانایی جسمانی و اضافه وزن ندارد.

ورزش در آب22222

فواید آبدرمانی:

افزایش متابولیسم ۲-۴ برابر ورزش در خشکی

افزایش جریان خون به سمت قلب

جلوگیری از خشکی مفاصل

افزایش دامنه حرکتی مفاصل

باعث رهاسازی و افزایش قابلیت ارتجاعی عضلات

آسیب دیدگی کمتر نسبت به ورزش های دیگر

ورزش آبی

ما در اینجا به انوع راه رفتن در آب اشاره می کنیم که برای تمرینات گرم کردن و سرد کردن می توانید از آنها استفاده کنید:

-راه رفتن با پای کشیده

– راه رفتن با زانوی خم

-پای چپ را از پهلو باز کرده  قدم برداشته پای راست را از پهلو باز کرده

-به پهلو ایستاده ،پای راست را از پهلو باز کرده جلوتر گذاشته حالت اسکات نشسته پای چپ را به پای راست رسانده،برگشت با پای چپ

-پای راست از زانو خم جلو گذاشته به صورت لانچ نشسته سپس پای مخالف

– پای راست از زانو خم جلو گذاشته به صورت لانچ نشسته دستها را از پهلو باز کرده سپس دست و پای مخالف

– پای راست از زانو خم جلو گذاشته به صورت لانچ نشسته دستها از جلو بالا می آید

– به پشت روی پنجه ها را رفته

-به پشت ایستاده زانوی راست خم شده بالا می آید سپس به سمت عقب رفته، پنجه پا روی زمین قرار گرفته پای چپ کنار پای راست قرار گرفته، سپس پای چپ

-به پشت روی پاشنه ها راه رفته

– به صورت مورب گام برداشته

– به صورت مورب گام برداشته، دستها کنار بدن قرار گرفته همزمان با قدم برداشتن،دستها از پهلو بالا می آید تا سطح شانه

– به پهلو ایستاده به صورت مورب قدم برداشته، دستها کنار بدن قرار گرفته همزمان با قدم برداشتن، دستها از پهلو بالا می آید تا سطح شانه

 

اکرم مهری

کارشناس ارشد حرکات اصلاحی

  بدون دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *