تلفن : ۷۷۱۶۲۸۰۰ (۰۲۱)

شنبه الی پنجشنبه ۰۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰

support-drsalamat
لوگو دکتر سلامت

ورزشکاران زن

ورزشکاران زن ,    منتشر شده در 11 روز پیش ,      بدون دیدگاه ,      51   پرینت       

انتخاب مکمل ها

به دلیل اینکه هیچ مطالعه ی پیشنهاد کننده ای وجود ندارد که مصرف مکمل مولتی ویتامین و مواد معدنی برای عملکرد مفید باشد(به جز زمانی که یک ورزشکار دچار کمبود ماده مغذی ست) اولین خط دفاعی برای زنان ورزشکار باید همیشه از طریق مواد غذایی کامل باشد.

ورزشکاران زن بدون کمبود خونی در حالی که به طور مداوم موفق به مصرف میزان توصیه شده روزانه مواد مغذی کلیدی به ویژه اهن زینک کلسیم و ویتامین دی از طریق مصرف غذای کامل شوند ممکن است از مصرف مکمل یک بار در روز مولتی ویتامین و مواد معدنی سود ببرند.

ورزشکاران زن

کلسیم:

حمایت از سلامت استخوانی . کمک به انقباضات مرتبط با پی ام اس    قبل از یایسگی:۱۰۰۰-۱۲۰۰ میلی گرم در روز     بعد از یایسگس:۱۵۰۰ میلی گرم در روز

کربوهیدرات:

افزایش دهنده استقامت     ۳۰-۶- گرم به ازا هر ساعت تمرین طولانی

منیزیم :

کمک به کاهش انقباضات پی ام اس   ۱۰۰-۳۵۰ میلی گرم در روز

ویتامین دی:

حمایت از سلامت استخوان ها     ۶۰۰-۸۰۰ واحد در روز


درباره نویسنده :
مریم دانش
لوگو دکتر سلامت
مریم دانش
کارشناس تغذیه

مقالات پیشنهادی

  بدون دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *