لاغری طلایی (پکیج طلایی)

لاغری طلایی (پکیج طلایی) ,    منتشر شده در 333 روز پیش ,      بدون دیدگاه ,      539   پرینت

چرا پکیج لاغری؟

overweight-or-obese

پکیج یا مجموعه ای از خدمات لاغری بدین علت در نظر گرفته شده که چاقی مولتی فاکتوریال یا چند علتی است. ۱۳ سال تجربه رژیم درمانی توسط تیم پزشکی دکتر سلامت در کنار تجربیات مراکز پیشرفته تغذیه و رژیم درمانی  در دنیا ما را به این نتیجه رساند که برای درمان چاقی ارائه یک برنامه غذایی یا ورزشی به تنهایی کفایت نمی کند.چرا که علت های متعددی با هم جمع می شوند تا یک فرد دچار اضافه وزن و چاقی شود.

همه می داینم کم خونی ، پرخوری عصبی ، نخوردن شام و مشکلات اسکلتی همانند کمردرد و زانو درد از علل شایع چاقی هستند سوال اینجاست چگونه می توان فردی که با این علت ها چاق شده است را فقط با یک برنامه غذایی درمان نمود؟  لذا مجموعه ای از خدمات پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ورزشی لازم است تا بتوان با تکیه بر آنها بر بیماری چاقی غلبه نمود ، براین اساس عنوان پکیج را برای این روش لاغری خود برگزیدیم.

چرا طلایی :

علت آن است که در سایه تلاش یک تیم پزشکی چندین نتیجه طلایی حاصل می شود اول آنکه بیماران با حمایت یک تیم همه جانبه لاغر می شوند دوم آنکه مشکلات بیمار در حوزه سلامت از قبیل مشکلات عصبی ، خواب و دیگر مسائل پزشکی نیز کنترل می شوند ، سوم آنکه تیم پزشکی با هدف گذاری درست و رصد لازمه یک درمان طلایی و ارزشمند را از خود به یادگار می گذارد.

پکیج طلایی برای چه کسانی ؟

۱- افرادی که در تجربه شخصی خود دریافته اند که از اراده لازم برای رسیدن به وزن سلامت برخوردار نیستند.

۲- افرادی که مشکلات متعدد جسمی و روحی دارند و بدون همراهی یک تیم پزشکی امکان لاغری و سلامت برایشان متصور نیست.

۳- افرادی که در برابر تغییر مقاومت می کنند و مدعی هستند امکان قرار گرفتن در مسیر لاغری و سلامت را ندارند و به عبارتی گرفتار زندگی روزمره ، تعهدات خود و مشکلات زمانه هستند.

۴- آنهایی که می خواند بهترین درمان لاغری حاضر در ایران را دریافت کنند و اصطلاحا از خدماتVIP  در لاغری و سلامت بهره مند شوند.

۵- عزیزانی که حاضرند سلامت را اولویت اول خود را قرار داده برای رسیدن به آن هزینه کنند و وقت بگذارند.

ویژگی های پکیج طلایی :

در این روش لاغری نوین شما خود را به تیم پزشکی دکتر سلامت می سپارید همکاران ما پس از مشورت های لازم برنامه مناسب درمان طراحی می نمایند و تا رسیدن شما به اهداف تعیین شده خود را متولی اجرای برنامه می دانند.

برخی ازخدمات پکیج لاغری طلایی :

– تشکیل شورای پزشکی

– ویزیت های هفتگی توسط پزشک

– مشاوره های متعدد روانشناسی و موفقیت

– شرکت در جلسات گروه درمانی

– آبدرمانی و لاغری در آب به هر تعداد جلسه لازم

– مشاوره های متعدد پزشکی از قبیل مشاوره غدد ، طب ورزشی ، علم تمرین و …

– برنامه های  غذایی متنوع و روز دنیا

– استفاده از دستگاههای لاغری به هر تعداد مورد نیاز

– طب سوزنی برای کاهش اشتها

– پشتیبانی تلفنی

و دهها خدمات دیگر که بسته به نیاز بیمار در نظر گرفته شده و ارائه می گردد.

تجربیات قبلی :

در ۲ سال گذشته دهها نفر از مراجعین کلینیک سلامت روش لاغری طلایی را انتخاب نموده اند. کلینیک  مفتخر است برای همه این عزیزان در راه رسیدن به لاغری و سلامت موثر و کار آمد بوده ، سلامتی را به این عزیزان هدیه نموده است. رضایتمندی مراجعین ارجاع دیگر عزیزان را به همراه داشته است.

هزینه های لاغری طلایی :

بدیهی است ۴ ماه تلاش مستمر یک تیم پزشکی هزینه بالاتری نسبت به ارائه یک رژیم لاغری بدون پشتوانه دارد.هزینه چند میلیونی این روش شاید در ابتدای امر در ذهن بزرگ جلوه کند اما به دست آوردن سلامتی و گوهر لاغری و تناسب اندام و رسیدن به لذت های واقعی زندگی ارزشی به مراتب بالاتر ازچنین هزینه هایی را دارد.

عزیزانی که با ما دوره لاغری طلایی را گذرانیده اند و رضایتمندی بالا را اعلام نموده اند شاهدی هستند بر این مدعا.

امتیاز ویژه پکیج لاغری طلایی:

ما در این پکیج علاوه بر سلامت و لاغری برای موفقیت روز افزون شما در زندگی هم برنامه ریزی می نمائیم مشاوره های موفقیت و خانواده درمانی به عنوان شاهکار این روش لاغری در اختیار عزیزانی است که در جستجوی بهتر زندگی کردن هستند.

“کلینیک سلامت همراه همیشگی سلامتی”