btnmenu
telegram-drsalamat

برای لاغری ماندگار چه کنیم؟

 مقالات سلامت ,     منتشر شده در68 روز پیش ,      بدون دیدگاه ,      135

    اشتراک گذاری مطلب :
  • facebook
  • twt
  • google

امروزه تمامی افراد به دنبال کاهش وزن سریع هستند، به همین علت به رژیم های غیر اصولی ، روش های نامعتبر و جراحی های زیبایی روی می آورند. برای کاهش وزن ماندگار باید از برنامه ویژه ای پیروی کنید که همه عواملی که باعث افزایش وزن شما شده است را تحت پوشش قرار دهد.

برای لاغری ماندگار چه کنیم؟

عواملی که باعث افزایش وزن بی رویه می شوند شامل:

پرخوری عصبی

کم تحرکی

ریزه خواری

عادات بد غذایی

رژیم های غیر اصولی و تک بعدی

کم خوری

اشتهای کاذب

افسردگی و …

کاهش وزن یکی از سخت ترین کارها برای هر فردی است و از آن سخت تر پایدار ماندن این کاهش وزن است. ما بر این باوریم تا سبک زندگی اصلاح نشود لاغری و کاهش وزن پایدار ایجاد نخواهد شد. به همین علت دوره هایی را برای کاهش وزن باید زیر نظر تیم پزشکی باشید تا پرخوری عصبی و افسردگی را با مشاوره های روانشناسی کنترل کرد، کم تحرکی را با تمرینات هوازی متناسب با توانایی های هر شخص و کم خوری ها و رژیم های سختگیرانه را با رژیم های اصولی جایگزین کرد و اشتهای کاذب را به روش های مختلف مانند دارو یا طب سوزنی کنترل کرد.

برای لاغری ماندگار باید چند نکته را رعایت کنید:

هرگز هیچ وعده غذایی را به طور کامل حذف نکنید

غذای سالم و خانگی مصرف کنید

مسواک زدن بعد از هر وعده غذایی

تمرین و تحرک را فراموش نکنید

خواب کافی

آموزش و تکرار اصول غذا خوردن صحیح

افکار مثبت و کنترل استرس

اکرم مهری
کارشناس ارشد حرکات اصلاحی

  بدون دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *