تلفن : ۷۷۱۶۲۸۰۰ (۰۲۱)

شنبه الی پنجشنبه ۰۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰

support-drsalamat
لوگو دکتر سلامت

ایروبیک در آب

ایروبیک در آب ,    منتشر شده در 11 روز پیش ,      بدون دیدگاه ,      62   پرینت       

تمرین در آب یکی از راه های مناسب برای افزایش جریان خون در شریان های قلب و کاهش دردها و گرفتگی های عضلانی و مفصلی نیر میباشد.

تمرین های تند و سریع در آب یکی از راه های است که به بدن کمک میکند چربی سوزی بالایی را انجام دهد.

از آن جایی که محیط آب شناور است و حالت رانشی دارد و این مقاومت و ایستادگی آب باعث میشود که محیط های ورزشی در مقابل حرکت هایی ناگهانی واکنش نشان دهد و از ایجاد فشار و دردهای ناشی از حرکت های ناگهانی جلوگیری کند و همچنین به علت چگالی کم اب و سبک بودن آب امکان آسیب هایی که در محیط های سخت وجود دارد در آب بسیار کم است.

 

ایروبیک در آب

 

تمرین و ورزش در آب مداوم و متداول در هفته برای کسانی که دچار کمردد ، دیابتی ها و امراض آرتروز و چاقی بسیار پیشنهاد میشود و حرکت های مختلفی ایروبیک در آب (روش جهشی ، بشین پاشوی پرشی ، بلند کردن پا ، حرکات بازو ، شکم) بعلت تحرک بالا چربی سوزی بسیار بالایی دارد و به افراد دارای اضافه وزن بسیار کمک میکند.


درباره نویسنده :
مریم ترک
لوگو دکتر سلامت
مریم ترک
کارشناس تربیت بدنی ، گرایش فیزیولوژی ورزشی

مقالات پیشنهادی

  بدون دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *