btnmenu

• google

Hydrotherapy

آبدرمانی چیست ؟

سالهاست که انسان دریافته است برای درمانی مشکلات اسکلتی و عضلانی خود از آب به عنوان یک ابزار نیرومند استفاده نماید در همین راستا است که همکاران پزشک ما در تخصصهای چون ارتوپدی ، جراحی اعصاب و فیزیوتراپی تاکید بر حضور بیمار در آب دارند. ولی آیا رفتن به استخر و راه رفتن در آن کفایت می کند ؟

آیا پیاده روی در آب ظرفیت لاغرکردن و حل مشکلات اسکلتی عضلانی را دارد؟

در پاسخ به این سوال محققان برنامه آب درمانی را مطرح و بسیار بر آن تاکید دارند.

“ورزشهای لاغری ، تناسب اندام و ضد آرتروز در آب تحت نظر مربی”

فواید آب درمانی :

شما با حضور در آب به شرط آنکه از یک مربی آموزشی دیده و مهارت دیده برخوردار باشید به حرکات و ورزشهایی در داخل آب می پردازید که مشکلات آرتروز و دردهای عضلانی اسکلتی شما را بهبود می بخشد ، عضلات بدنتان تقویت شده ، انرژی قابل توجهی را سوزانده، راه رسیدن به لاغری و سلامت را برخود هموار می کنید.

وزن شما در آب نصف می شود و میزان کالری سوزی شما چند برابر، لذا بدون آنکه نگران تشدید دردهایتان باشید بهبودی دردمندی و کاهش محدودیت های اسکلتی عضلانی را به انتظار می نشینید.

آب درمانی در کلینیک سلامت :

برنامه آب درمانی کلینیک سلامت ۴ سال است که توسط بهترین مربی های ورزشی در حال اجراست کلینیک سلامت مفتخر است که جامع ترین برنامه آبدرمانی در سطح استان تهران را برای همشهریان خود به اجرا گذاشته است . برنامه های آبدرمانی کلینیک سلامت برگرفته از پیشرفته ترین کلینیک های روز دنیا همچون mayoclinic می باشد.

نحوه ثبت نام :

برای ثبت نام در برنامه آبدرمانی کلینیک سلامت و پیوستن به گروه سلامتیان می توانید همه روزه به پذیرش کلینیک مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمائید.

ما به پشتوانه برنامه آب درمانی پیشرفته مان کاهش دردمندی شما را تضمین می کنیم.

“آب درمانی نوین،منظم و کم نظیر ، افتخار کلینیک سلامت تهران”